Fick beröm och många leenden

På puben efter dansen kom Ayra och Andreas. Han sa att han hört flera tjejer säga att jag är kul att dansa med. Ayra som är sjukt kul att dansa med höll med. Vi har dansat några gånger och jag har visat min entusiasm för henne. Med henne känns det "på riktigt" med. Det är som om en är ömsesidigt förälskade i tre minuter. Lite villfarelser och tankar sitter kvar en stund efteråt. Det är kanske inte märkligt men det är bara det att jag får samma tankar och känslor för alla riktigt bra följare. Kanske fem, tio per kväll. Och bandet består liksom, en blir vänner på riktigt på nått sätt även om en inte har ett skit gemensamt utanför dansen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback